perchè simu diffirenti

In un mercatu cù un numeru infinitu di fornitori di etichette di casa, sceglie da quale cumprà etichette è perchè ùn hè micca simplice.Ci hè parechje tecnulugii di stampa sferenti chì ponu fà una grande diferenza in u prezzu, u tempu di consegna, a qualità è a coerenza.Questu hè un campu minatu.
In questa industria, avemu capitu cumplettamente questu è pruvemu di travaglià in modu prufessiunale per dà cunsiglii chjaru è onesti nantu à cumu pudemu aiutà megliu à furnisce l'etichette chì vulete à u budgetu chì avete bisognu.

perchè simu diffirenti

微信图片_20221109145334
微信图片_20221109145354

In questa era di l'internet, alcune cumpagnie di l'etichetta si scurdanu chì a ghjente ama u serviziu di u cliente tradiziunale.Avemu sempre un accostu assai persunale quandu si tratta di i clienti, s'ellu sò novi per noi o quelli chì avemu servitu per 20 anni.

A cuntrariu di certi fornituri, ùn avemu micca assai extra oculati.Preferimu avè una conversazione onesta cù e persone per pudè capisce voi è i vostri bisogni.Ci hè prubabilmente parechje altre opzioni chì puderete preferite, o chì sò un affare megliu di ciò chì pensate.Semu sempre dispunibili per chattà.

Avemu sperienza in risponde à i bisogni di l'etichettatura di l'autobusiness di tutte e dimensioni.A nostra fabbrica hè statu stabilitu per più di 25 anni.Sia chì site un cumpratore per una sucietà multinaziunale di fabricazione, una piccula impresa artigianale, o un venditore individuale in Amazon, pudemu aiutà.

Se senti chì a vostra attività hà bisognu di noi, per piacè cuntattateci.Avemu appriciate ogni ordine chì ricevemu è sò fieri chì a maiò parte di i nostri clienti sò stati cun noi per parechji anni.

ciò chì furnimu

Capacità di stampa ------ Ùn importa quante etichette cumplessi avete bisognu, l'ultime stampa UV, stampa flexo è stampa digitale ponu furnisce i prezzi competitivi è a megliu qualità in u mercatu.

Serviziu di prova di stampa ------ Sè vo vulete vede campioni di u vostru pruduttu prima di a pruduzzione cumpleta, saremu felici di fà qualchi campioni per voi per applicà à u vostru pruduttu.In a maiò parte di i casi, questu pò esse fattu per liberu.

Consistenza di u culore ------ Avete prublemi cù e vostre etichette chì cambianu sfumature da batch à batch?U nostru software di cuntrollu di culore è ingegneri assicuratevi chì questu ùn succede micca.Inoltre, s'è vo avete etichette o prudutti chì attualmente ci vole à cuncurrà u culore, questu hè faciule fà.

SOLUZIONE U PROBLEMA ------ Avete mai avutu u prublema di e vostre etichette attuali chì s'arrugavanu dopu esse applicate?L'inchiostro hè statu graffiatu?Sò i cantoni curvati dopu a pasta?Avemu 25 anni di sperienza in risolve tali prublemi.

Nisun MOQ------ Sicondu i specifichi di u travagliu, in parechji casi ùn avemu micca una quantità minima d'ordine.

Cunsulta Proattiva------ Semu più cà una cumpagnia di trasfurmazioni di ordini.Se vulete discutiri di a vostra etichetta, cunsigliate cumu l'ultimi materiali è tecnulugia di stampa ponu rinfurzà a vostra marca, via telefunu o visita, per piacè cuntattate.Offriamu un serviziu di cunsulenza opzionale induve pudemu identificà modi per migliurà l'etichettatura è fà cunsiglii per riduce i costi.

Nisun carichi di utensili / fogli------ Sicondu a dimensione di u travagliu, di solitu ùn ci facemu mai per fà campioni, è ancu per i tariffi di l'uttellu.

Comportu ------ Sicondu a dimensione è a specificazione di u travagliu, u nostru tempu di consegna hè di solitu in 7-15 ghjorni, forse menu.

Ùn ci hè bisognu di pagà a quantità tutale ------ In a maiò parte di i casi, avete bisognu di pagà solu 30% di u pagamentu in anticipu, è pagà u 70% restante di u pagamentu finali dopu chì i beni sò pruduciuti.

DISPONIBILE------ Semu sempre dispunibili per telefunu è email, è u serviziu di u cliente hè dispunibule 24 ore à ghjornu.

Se qualcosa va sbagliatu------ Se qualcosa va male, ùn correremu micca cù i vostri soldi, faremu sempre u nostru megliu per risolve ogni prublema.Vi chjameremu in ogni mumentu s'è no avemu da esse tardi per qualcosa.Se qualcosa ùn vi satisfaghja, avemu sempre da fà per voi.Cridemu chì u cliente hè Diu.

微信图片_20221107140923
微信图片_20221108093253
微信图片_20221107143218
微信图片_20221109145340

Tempu di Postu: Mar-06-2023