A comprensione simplice di a cunniscenza di l'etichetta

Ci sò parechji tippi dietichette.Ùn sapete chì tag duvete aduprà?Diversi prezzi, sfarenti materiali, differente colla, differente metudi di stampa, differente metudi di usu è differente prezzi.Sti diverse ozzione facenu difficiule per voi di sceglie aetichettachì vi cunvene.
Avà ùn avete micca bisognu di preoccupassi di stu prublema, perchè vi sò per presentà diverse etichette.À u listessu tempu, a nostra fabbrica hè una cumpagnia di 25 anni cù una ricca sperienza di l'industria.Se ùn avete micca capitu l'etichetta, i nostri ingegneri persunalizà u prezzu cumpetitivu è a megliu qualità in u mercatu in cunfurmità cù i standard chì avete prupostu.

A comprensione simplice di a cunniscenza di l'etichetta

白色bopp

Etichetta bianca BOPP

L'etichette BOPP bianche sò u nostru materiale più utilizatu è hè adattatu per a maiò parte di l'applicazioni.L'etichette BOPP bianche sò fatte cù materiale di polipropilene è anu un adesivo permanente.Hè impermeable à l'acqua è l'olii, è hè particularmente adattatu per i prudutti di bagnu è di corpu, è ancu per i prudutti di l'alimentariu è di e bevande.Per i prudutti cum'è un diametru chjucu, cum'è u balsamo per i labbra, aghju aduprà materiali più fini è adesivi più aggressivi.Questu farà chì l'etichetta copre perfettamente a superficia di l'ughjettu.

透明

Clear BOPP Etichette

Clear BOPP Labels hè una versione chjara di u materiale di polipropilene.Hà a listessa qualità impermeabile cum'è BOPP biancu.L'etichetta Clear Bopp furnisce più apparenza "senza etichette".Adatta per aduprà una buttiglia di vetru è una buttiglia di plastica trasparente, u pruduttu diventa più bellu.È utilizendu cola di alta qualità, senza cola overflow.

银

Etichetta BOPP Chrome * Silver

U materiale di l'etichetta hà e stesse caratteristiche resistenti à l'acqua è à l'oliu cum'è u nostru BOPP biancu è BOPP trasparenti, ma hà l'aspettu "specchiu" cù cromu brillanti.Adatta per l'industria cosmetica.

唇膏

Materiale di etichetta ultra-sottile

Clear Bopp è Chrome Bopp sò fabbricati apposta per i prudutti di balsamo per i labbra, è anu adesivi aggressivi, chì ponu mantene a stretta di i prudutti.Stu materiale hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è ùn si stende nè macchia.

金

Etichetta BOPP d'oru

U materiale di l'etichetta GOLD BOPP hà e stesse caratteristiche di resistenza à l'acqua è à l'oliu cum'è u nostru BOPP biancu è BOPP trasparenti.Havi un aspettu elegante è una decorazione assai bona.

窗花

Decalcomania per finestra (etichetta trasparente / ultra-removable)

Offriamu questa opzione di decalcomania per a finestra cum'è una alternativa à l'appiccicazione statica.A facciata hè chjara cù una chiarezza eccellente.L'adesivu hè un ultra-removable cun un'eccellente resistenza à l'intemperie è a resistenza UV.Elimina pulitu da una larga varietà di sustrati senza macchia o ghosting.Perchè preoccupatevi di l'appiccicazioni statiche chì stanu nantu à quandu pudete avè un adesivu rimovibile quì per mantene in locu?

可移除

Etichette BOPP bianche amovibili

U materiale Removable White BOPP Labels hè u listessu cum'è u nostru BOPP standard, ma hà un adesivu speciale "bassa aggressione" per permette à l'etichetta di sguassà o di rilocalizà dopu l'applicazione.Sicondu a superficia, hè fortemente cunsigliatu di utilizà a prova di i clienti.Pudemu furnisce mostre d'etichetta per questu.


Tempu di Postu: Nov-29-2022