Cunniscenza di l'etichetta di shampoo

Etichettatura di bottiglia di shampoohè un prucessu impurtante per trasmette l'infurmazioni di u produttu à i cunsumatori.L'etichetta nantu à a buttiglia di shampoo furnisce infurmazioni nantu à u tipu di capelli chì u shampoo hè adattatu, a quantità di pruduttu in a buttiglia, a data di scadenza è a lista di ingredienti.

Chì sò e caratteristiche di l'etichette di shampoo?

materia prima
U shampoo hè generalmente postu in u bagnu, è l'utilizate quandu pigliate una duscia o lavate i capelli.À questu tempu, u shampoo inevitabbilmente toccu l'acqua.Se u materiale di l'etichetta hè carta di pasta di legnu, allora l'etichetta si decompone è cascarà rapidamente.Per quessa, l'etichette di shampoo generalmente usanu BOPP, PET è carta sintetica cum'è materie prime.

cola
A cola deve ancu esse impermeabile.A cola ordinaria perderà a so stickiness quandu si scontra cù l'acqua, è l'etichetta hè faciule da cascà.Una cola impermeable premium chì mantene l'etichetta nantu à a buttiglia.

stampa
A pittura ordinaria si dissolve in l'acqua, avete bisognu di una pittura impermeable.Ancu quandu l'etichette sò esposti à l'acqua per periodi estesi di tempu, i grafici restanu leghjite.

In breve,l'etichettatura di buttigli di shampoohè un prucessu impurtante per trasmette l'infurmazioni di u produttu à i cunsumatori.U materiale di l'etichetta hè ancu assai impurtante.L'etichetti di qualità povera farà chì i vostri prudutti perde a so cumpetitività.A nostra fabbrica hà 25 anni di sperienza di produzzione di etichette, pudemu esse u vostru fornitore di etichette d'alta qualità.


Tempu di Postu: Apr-10-2023