Parechje dumande quandu persunalizà etichette autoadesive

图片3

U materiale autoadesivo hè custituitu da trè parti: carta di faccia, cola è carta di fondu.I trè parti sò materiali diffirenti.Diversi materiali sò cumminati per fà materiali autoadesivi, è ci sò millaie di tipi per voi di sceglie.Cumu persunalizà secondu i bisogni di l'usu, l'ambiente di l'applicazione è l'ambiente di l'etichettatura, ùn affettaranu nè l'effettu di l'usu nè causanu eccessiva qualità, avemu bisognu di ghjudicà raziunale è identificà diverse situazioni, principarmenti attente à e seguenti situazioni.

1. Tutte e etichette ùn ponu esse appiccicate fermamente se u cuntattu cù l'acqua o l'oliu;
A cola perde a so stickiness quandu scontra l'acqua è l'oliu.

2. L'acqua speciale anti-geling deve esse usata à a temperatura bassa di 0℃~-15℃;
A cola ùn hè micca faciule di flussu à bassa temperatura, è a so viscosità hè debilitatu.Cum'è a carne di vacca è u muttu cullucatu in u friddu, cum'è u sangue, u sangue, deve esse sceltu.
Aduprate cola à bassa temperatura.

3. L'ughjettu per esse attaccatu hè un materiale d'alta temperatura;
Per esempiu, a superficia di i motori diesel, i motori, i circuiti elettronici, è e macchine chì operanu à temperature elevate duveranu esse fatti di PET è materiali di cola d'oliu.

4. A superficia di u pianu hè irregulare, a superficia di u canna hè irregulare;
Per esempiu, a scatula ondulata hè irregulare, è a superficia di cola hè in puntu o in cuntattu lineale cù l'ughjettu per esse attaccatu, cusì u materiale di cola calda deve esse usatu.

5. A parte di cola solta di u materiale per esse attaccatu hè assorbita;
Per esempiu, a superficia di u legnu hè solta, a cola hè faciule per penetrà, è a quantità di cola hè ridutta.Hè necessariu d'utilizà materiali adesivi incrementali di cola calda.

6. Bottiglia cilindrica cù un diametru menu di 5MM;
Se u corpu di a buttiglia hè troppu chjuca, hè faciule fà un rebound dopu chì l'etichetta hè incollata, facendu chì l'etichetta hè cascata.Hè necessariu di utilizà un materiale di superficia fina è un materiale di cola adesiva.

7. Adesivi termichi;
Ci sò esigenze per l'impermeabilità, a prova di l'oliu, a prova di l'alcohol, a prova di l'alkali, a prova di l'acidu, a prova di sangue è di sudore, a prova d'alta temperatura è cusì.

8. Anti-lacrima, collisione anti-violenta;
Etichetti di carta sintetica o materiali adesivi basati in film sò necessarii.

9. If l'etiqueta hè troppu grande o troppu chjuca, hè faciule per cascà;
Hè necessariu di fà e teste pratiche è aduprà materiale di superficia PE, cola calda adesiva o materiale di cola d'oliu;

10. Superficie irregulare;
Per esempiu, u materiale sfericu, u gruixu di u materiale è l'adesivu anu cunsiderazioni specifiche, u materiale di superficia PE, a cola calda o u materiale di cola d'oliu hè a prima scelta.

11. Superficie rugosa;
Per esempiu, nantu à superfici frosted, curve, è anguli, i materiali di superficia di film (PE prima), cola calda o materiali di cola d'oliu deve esse sceltu.

12. Per l'etichettatura automatica di l'etichettatura, hè necessariu una prova di etichettatura;
Per esempiu, nantu à superfici frosted, curve, è anguli, i materiali di superficia di film (PE prima), cola calda o materiali di cola d'oliu deve esse sceltu.
L'etichettatrice automatica deve cunsiderà fattori cum'è s'ellu a pusizione automatica pò esse marcata accuratamente, se a carta di fondu pò sustene a tensione è altri fattori.

13. Per l'etichettatura di a temperatura normale, hè ancu necessariu di cunsiderà s'ellu si sperimenta a temperatura alta durante u trasportu di l'esportazione è l'usu;

14. Superficie cù oliu è polvera;
A cola hè di solitu difficiuli di appiccicà nantu à superfici oleosa è polverosa.A cola d'oliu o adesiva forte deve esse usata.

15. Labellu di bassa temperatura;
1).L'etichettatura à a temperatura di l'ambienti, u almacenamentu à a bassa temperatura: a cola d'acqua ùn pò micca esse scelta;
2).Etichettatura à bassa temperatura, almacenamentu à bassa temperatura: a cola di congelazione à bassa temperatura deve esse scelta.

16. A superficia di l'uggetti ultra-alta temperatura;
Per sceglie materiale di superficia anti-ultra-alta temperatura è materiali silicone.

17. A superficia di l'uggetti ultra-bassa temperatura;
Per sceglie un materiale di cola ultra-bassa temperatura.

18. Ci sarà plastificante oozing fora nantu à a superficia di PVC molle.Una attenzione particulare deve esse pagata à selezziunà l'adesivu adattatu.
I sopra sò solu e suluzioni per alcuni prublemi cumuni quandu sceglite materiali per etichette autoadesive customizati, è sò solu per riferimentu.


Tempu di Postu: Feb-14-2022