Guida di scelta di carta di stampante

Cum'è un materiale consumabile impurtante in l'usu di l'impresora, a qualità di carta affetterà l'esperienza di stampa.Una bona carta pò spessu purtà à e persone una sensazione high-end è una sperienza di stampa còmode, è pò ancu riduce a rata di fallimentu di l'impresora.Allora, cumu sceglie a carta di stampa hè ancu assai impurtante.
I variità di carta sò generalmente divisi in carta di stampa in rilievu, carta di ghjurnale, carta di stampa offset, carta di rame, carta di libru, carta di dizziunariu, carta di copia, carta di cartone.A dimensione di a carta hè marcata cù A0, A1, A2, B1, B2, A4, A5 per rapprisintà a dimensione di a carta.Diversi carta sò usati in diverse industrii per risolve i so diversi bisogni di l'industria.
Perchè e diverse tippi di stampatori necessitanu carta differente è cumu sceglie a carta di stampante hè assai impurtante.

398775215180742709
1. Spessore
U spessore di carta pò ancu esse chjamatu pesu di carta, a carta standard hè 80g / metru quadru, vale à dì, carta 80g.Ci sò ancu carta 70G, ma carta 70g ùn hè micca adattatu per l'usu di a macchina inkjet, i corpi straneri in l'usu di un fenomenu imbulighjatu faciule d'apparizione, è faciule di marmellata di carta.È a carta hè troppu magre o troppu grossa porta à a probabilità di marmellata di carta.
2. Resilienza
A durezza di a carta pò esse ghjudicata plegando a carta à a mità.S'ellu hè faciule da rompe, a carta hè troppu fragile è propensu à a marmellata di carta.
3. Rigidità
Questu si riferisce à a forza di a carta di l'impresora.Sè a rigidità hè poviru, hè facile à scuntrà un pocu di resistenza in u canali di alimentazione di carta, carta vi pruducia crepe è marmellata di carta, cusì ci avissi a sceglie bona carta di stampa rigidità.
4. a luminosità di a superficia di a carta
A luminosità di a superficia di carta si riferisce à a luminosità di a superficia di carta.U culore di carta deve esse biancu puro, micca culore grisgiu, ancu s'ellu in u lampu fluoriscente hè ancu da l'internu è l'esternu di u biancu, u gradu luminosu ùn deve esse troppu altu, splendore troppu altu nantu à l'imaghjini di u fixing avversu.
5. Densità
A densità di a carta hè a fibra è u grossu di a carta, s'ellu hè troppu magre o troppu grossu, portarà a stampante ink-jet in l'usu di l'immersione inversa, effettu di stampa povira.Ancu propensu à i capelli di carta, i detriti di carta, faciuli à dannà l'impresora.A macchina laser hè ancu propensu à a polvera.Un bon paper d'uffiziu hè compactu è impeccabile ancu in a luce o in u sole, senza impurità eccessivi è arrughe.
A carta ùn pò micca attirà assai attenzione in u prucessu di u nostru usu, ma hè unu di i suminimi essenziali in u nostru uffiziu di ogni ghjornu.Attualmente, un gran numaru di carta o di legnu cum'è pruduzzione di materia prima, menu aduprà un pezzu di carta, più carta hè diventata i nostri aspirazioni.


Tempu di Postu: Set-08-2022