Bracciale medicale

U bracciale d'identificazione d'alerta medica hè una identificazione unica purtata nantu à u polsu di u paci, chì hè utilizatu per identificà u paci è hè distintu da diversi culori.Hà u nome di u paci, u sessu, l'età, u dipartimentu, a sala, u numeru di lettu è altre informazioni.

U tipu stampatuhè più còmuda cà u tipu manuscrittu, soprattuttu in questa era di efficienza.L'infurmazione di u paziente pò esse leghje solu scannendu u codice à barre, chì riduce u tempu di operazione è aumenta a leggibilità.

Ci sò trè tippi principali di braccialetti medichi: stampa termica, stampa di nastri di codice à barre è RFID.

b9a13b29827a914bedb9f7663368e54

 

In a stampa termale, a testa di stampa pò stampà u mudellu desideratu dopu avè riscaldatu è toccu a carta di stampa termale, è u so principiu hè simile à quellu di una macchina di fax termale.I braccialetti di stampa termica sò largamente usati, a carta termale hè impermeabile, còmuda è rapida per stampà, cù mudelli chjaru è longu tempu di almacenamento.

Nastri di codice à barrestampa, a cinta hè stampata da stampa di trasferimentu termale, chì hè ancu cunvene è veloce per stampà, ma deve esse rimpiazzatu cù una nova cinta à spessu.À u listessu tempu, u cinturione di carbone duveria avè e caratteristiche d'impermeabilità è anti-frizione, altrimenti a scrittura serà facilmente sfocata.

215d4899504a8ad5fdb664b220c88ae
c8a0135d41c82c1feda0425288c4a5c

 

RFID (tecnulugia d'identificazione di radiofrequenza), un chip hè pusatu in u braccialettu, chì pò prutege a privacy di u paziente è almacenà una grande quantità di informazioni.Ma hè caru.

Per riassume, attualmente, i braccialetti medichi utilizanu principalmentecarta termicaènastri di codici a barreper a stampa.Tuttavia, ci sò esigenze assai elevate per l'usu di carta termale è nastri di codice à barre.Semu spicializati in a pruduzzione di carta termica è nastri di codici à barre, chì vi furnisce soluzioni prufessiunali.


Postu tempu: Apr-26-2023