Cumu sceglie u materiale di l'auto-adhesive?

Tipu di carta d'etichetta

1. Carta di scrittura matte, etichetta di carta offset
Carta per etichette multifunzione per etichette informative, etichette di stampa di codice a barre, particolarmente adatta per stampa laser ad alta velocità, adatta anche per stampa a getto d'inchiostro.

2. Etichetta adesiva di carta rivestita
Carta d'etichetta generale per l'etichetta di produttu multicolore, adattata per l'etichetta informativa di medicina, cibo, oliu comestible, vinu, bevande, apparecchi elettrici, articuli culturali.

3. Etichetta adesiva di carta specchiata
Carta d'etichetta lucida per l'etichetta di prudutti multicolori avanzati, adattatu per l'etichetta informativa di medicina, alimentazione, oliu comestible, vinu, bevande, apparecchi elettrici, articuli culturali.

4. Etichetta adesiva di foglia d'aluminiu
Carta di etichetta generale per l'etichetta di u produttu multicolore, adattata per l'etichetta d'informazione di alta qualità di l'articuli di medicina, alimentariu è culturale.

5. Etichetta adesiva di film laser
Carta di etichetta generale per etichette di prudutti multicolore, adattata per etichette d'informazione di alta qualità di articuli culturali è decorazioni.

6. Etichetta adesiva di carta fragile
Hè aduprata per u sigillu di sicurezza di l'apparecchi elettrici, u telefuninu, a medicina, l'alimentariu, etc. Dopu avè sguassatu u sigillo adesivu, a carta di l'etichetta serà rotta immediatamente è ùn pò micca esse riutilizzata.

7. Etichetta adesiva di carta sensibile à u calore
Adatta per etichette d'informazione cum'è marche di prezzu è altri usi di vendita.

8. Etichetta adesiva di carta di trasferimentu di calore
Adatta per u fornu à microonde, a scala è a stampante di computer per stampà etichette.

9. U sticker adesivo pò esse eliminatu
I materiali di superficia sò carta rivestita, carta specchiata, PE (polietilene), PP (polipropilene), PET (polipropilene) è altri materiali.
Soprattuttu adattatu per a tavola, l'apparecchi domestici, frutti è altre etichette d'infurmazioni.Dopu avè sguassatu l'etichetta, u pruduttu ùn lascia traccia.

10. Etichetta adesiva lavabile
I materiali di superficia sò carta rivestita, carta specchiata, PE (polietilene), PP (polipropilene), PET (polipropilene) è altri materiali.
Soprattuttu adattatu per etichette di birra, forniture di stoviglie, frutta è altre etichette d'infurmazione.Dopu à lavà l'acqua, u pruduttu ùn lascia tracce adesive.

2

Film sinteticu chimicu

11.PE (polietilene) sticker
U tissu hè trasparente, opalescente luminoso, opalescente matte.
Resistenza à l'acqua, l'oliu è i sustanzi chimichi è altre proprietà impurtanti di l'etichetta di u produttu, per i provvisti di toilette, cusmetichi è altri imballaggi di estrusione, etichetta d'infurmazione.

12.PP (polipropilene) etichetta autoadesiva
U tissu hè trasparente, opalescente luminoso, opalescente matte.
Resistenza à l'acqua, l'oliu è i sustanzi chimichi è altre prestazioni impurtanti di l'etichetta di u produttu, per i prudutti di toilette è i cusmetichi, adattati per l'etichetta d'infurmazione di stampa di trasferimentu di calore.

13.Etichetta adesiva PET (polipropilene).
I tessuti sò trasparenti, oru brillanti, argentu brillanti, sub-gold, sub-silver, latte biancu, matte latte biancu.
Resistenza à l'acqua, l'oliu è i prudutti chimichi è altre prestazione impurtante di l'etichetta di u produttu, utilizatu per i prudutti di toilette, cusmetichi, prudutti elettrici, meccanichi, soprattuttu adattati per i prudutti d'alta tecnulugia di l'etichetta d'informazione.

14.Etichetta adesiva di PVC
U tissu hè trasparente, opalescente luminoso, opalescente matte.
Resistenza à l'acqua, l'oliu è i prudutti chimichi è altre prestazioni impurtanti di l'etichetta di u produttu, aduprate per i prudutti di toilette, cusmetichi, prudutti elettrici, in particulare adattati per i prudutti d'alta tecnulugia di l'etichetta d'infurmazione.

15.PVC shrink film adesivu etichetta
Adatta per l'etichetta speciale di marca di batterie, acqua minerale, bevande, buttigli irregulari ponu esse utilizati.

16. Carta sintetica
Resistenza à l'acqua, oliu è prudutti chimichi è altre prestazioni impurtanti di l'etichetta di u produttu, utilizata per i prudutti d'alta qualità, l'etichetta d'infurmazione di i prudutti di prutezzione ambientale.

https://www.kaidunpaper.com/products/

L'usu di carta di etichetta

(1) Etichette di carta
Supermercati al dettaglio, etichette di vestiti, etichette logistiche, etichette di merce, biglietti ferroviari, stampa di prodotti medicinali o stampa di codice a barre.

(2) Etichette di carta sintetica è plastica
Parti elettroniche, telefoni cellulari, batterie, prudutti elettrici, prudutti chimichi, publicità esterna, pezzi d'auto, stampa tessili o stampa di codice à barre.

(3) Etichette speciale
Alimenti freschi congelati, sala di purificazione, smontaggio di prudutti, stampa di etichette false à alta temperatura o stampa di codice à barre di prudutti di marca famosa.

Materiale di l'etichetta di carta

Etichetta di carta patinata:
L'impresora di codici à barre di materiale cumunimenti utilizatu, u so spessore hè generalmente di circa 80 g.Hè largamente utilizatu in supermercati, gestione di l'inventariu, etichette di vestiti, linee di produzzione industriale è altri posti induve l'etichette di carta rivestita sò più usate.A carta per etichette Copperplate hà u megliu rendimentu, è a so carta bianca super liscia senza rivestimentu hè un eccellente materiale di basa per a stampa di trasferimentu di calore.

Carta per etichette PET avanzata:
PET hè l'abbreviazione di film di poliester, in fattu, hè un tipu di materiale polimeru.PET hà una bona durezza è brittleness, u so culore hè cumuna cù argentu Asian, biancu, biancu brillanti è cusì.Sicondu u spessore di 25 volte (1 volte = 1um), 50 volte, 75 volte è altre specificazioni, chì hè in relazione cù i bisogni reali di u fabricatore.A causa di u so eccellente rendiment dielettricu, u PET hà una bona resistenza antifouling, anti-scratch, alta temperatura è altre proprietà, hè largamente utilizatu in una varietà di occasioni speciali, cum'è batterie di telefuninu, monitor di computer, compressori di aria condizionata è cusì. nantu.Inoltre, a carta PET hà una degradabilità naturali megliu, hà sempre più attiratu l'attenzione di i pruduttori.

Carta per etichette PVC di alta qualità:
PVC hè l'abbreviazione inglese di vinile, hè ancu un tipu di materiale polimeru, u culore cumuni hà sub-biancu, biancu perla.U rendimentu di PVC è PET hè vicinu, hà una bona flessibilità di u PET, sensu dolce, spessu usatu in ghjuvelli, gioielli, orologi, elettronica, industria di metalli è altre occasioni high-end.Tuttavia, a degradazione di u PVC hè poviru, chì hà un impattu negativu nantu à a prutezzione di l'ambiente.Certi paesi sviluppati à l'esteru anu cuminciatu à sviluppà prudutti alternativi in ​​questu rispettu.

Carta termosensibile:
Hè una carta trattata cù un revestimentu di alta sensibilità termica.A superficia alta sensibile pò esse aduprata per a testa di stampa di bassa tensione, cusì l'usura di a testa di stampa hè minima.A carta sensibile à u calore hè apposta per u pesu elettronicu, una carta calda in a cash register, u modu più simplice per pruvà a carta sensibile à u calore: cù a forza di l'unghie nantu à a carta, lasciarà un scratch neru.A carta termica hè adattata per u magazzinu à u friddu, u congelatore è altre scelte di scaffali, a so dimensione hè soprattuttu fissata in u standard 40mmX60mm.

Tag di vestiti:
U spessore di carta rivestita a doppia faccia utilizata per i tag di vestiti hè generalmente trà 160g è 300g.Tuttavia, i tag di vestiti troppu grossi sò adattati per a stampa, è i tag di vestiti stampati da stampanti di codice à barre duveranu esse intornu à 180 g, per assicurà un bonu effettu di stampa è prutegge a testa di stampa.

carta patinata:
◆ Caratteristiche di u materiale: micca impermeabile, micca a prova d'oliu, lacrime, superficia muta, luce, punti luminosi
◆ Scopu di l'applicazione: etichetta di scatula esterna, etichetta di prezzu, registru di gestione di l'assi, etichetta di corpu di l'apparechju ordinariu, etc.
◆ Cintura di carbone applicabile: tutta a cera / a mità di cera è a mità d'arbre

Carta termosensibile:
◆ Caratteristiche di u materiale: senza acqua, senza oliu, lacrime
◆ Scopu di l'applicazione: più utilizatu in l'etichetta di scala elettronica di supermercati, laboratoriu chimicu, etc
◆ Cintura di carbone applicabile: ùn pò micca aduprà a cintura di carbone

Tag/Card:
◆ Caratteristiche di u materiale: senza acqua, senza oliu, lacrime
◆ Scopu di l'applicazione: vestiti, calzature, supermercati è prezzu di shopping mall
◆ Cintura di carbone applicabile: tutta a cera / a mità di cera è a mità d'arbre

PET/PVC/carta sintetica:
◆ Caratteristiche di u materiale: impermeabile, resistente à l'oliu, micca lacrime, resistenza à alta temperatura, resistenza à l'attrito, superficia muta, luce generale, punti luminosi (sferenti materiali di resistenza à a temperatura, resistenza à l'oliu, resistenza à l'acqua sò diffirenti)
◆ Scopu di l'applicazione: l'elettronica, l'apparecchi domestici, l'automobile, l'industria chimica, etc
◆PET: forte tenacità, croccante è dura, adattatu per a superficia liscia di l'identificazione di l'articulu.U culore cumuni di a carta di etichetta PET hè argentu asiaticu, biancu è biancu brillanti.A causa di l'eccellenti proprietà dielettriche di PET, hà una bona resistenza antifouling, anti-scraping, alta temperatura è altre proprietà.
PVC: tenacità povira, morbida è adesiva, adatta per a superficia pocu liscia di l'identificazione di l'articulu

carta sintetica:
◆ Toughness trà i dui, adattatu per a superficia di buttigli è lattine di identificazione d'articuli
◆ Cintura di carbone applicabile: tutti anu bisognu di utilizà a cintura di carbone di resina (sicondu a subdivisione di materiale di l'etichetta cù u mudellu di cintura di carbone)
Etichette elettroniche è elettriche: carta sintetica, PET
◆ Caratteristiche di a carta sintetica: a carta sintetica hà e caratteristiche di alta forza, resistenza à a lacrime, resistenza à a perforazione, resistenza à l'usura à plegamentu, resistenza à l'umidità, resistenza à moth è cusì.A causa di e caratteristiche di carta sintetica senza polvera è senza capelli, pò esse appiicata in a stanza pulita.Pò esse in cuntattu direttu cù l'alimentariu.

cumpagnia_intr_img_1
fabbrica (1)

Tempu di Postu: 18-Nov-2022