Tendenze future in etichette di imballaggi sustenibili

1

Imballaggio è etichettatura sustinibilihè diventatu una tendenza, è se ùn avete micca digià, cuminciate à pensà.

Sicondu l'ultimi dati, sapemu chì u 88% di l'adulti sottu à l'età di 34 anni è u 66% di l'Americani sò disposti à pagà più per i prudutti di l'ambiente.Avà durante l'epidemie, più persone sceglienu servizii à asportu, chì generaranu assai basura non riciclabile.L'usu di l'imballaggi riciclabili face chì i cunsumatori si sentenu bè cun elli.Quandu ci sò cunsumatori chì volenu un pruduttu significa chì hè un bonu affari.

cumincià à pensà à questu (2)

Aduprà materiali di imballaggio ecologicu è sustenibili cum'è puntu di vendita farà chì i vostri prudutti si distinguenu da a cumpetizione.

Avemu vistu parechje industrii cumincianu à evità l'usu di prudutti di imballaggi in plastica unicu.Esempii include beni di casa è di cunsumu, bellezza è cura persunale, imballaggi alimentari è di bevande, è più.A ghjente hà cuminciatu à riduce l'emissioni di carbonu in diversi modi, cum'è materiali amichevuli di l'ambiente, riciclamentu è eliminazione di basura.Riunitemu ogni tendenza maiò inimballaggio è etichettatura sostenibili.

cumincià à pensà à questu (3)

Tendenze di imballaggio è etichettatura sustenibili

Ⅰ、Tecnulugia intelligente è efficace di riduzzione di i rifiuti

Etichette Linerless ------Etichette Linerless ponu riduce assai rifiuti di materiale.Ma questu ùn hè micca applicatu à tutte e industrie.In particulare per i prudutti cum'è e bevande è a cura persunale, a so velocità di produzzione hè assai veloce, è a so linea di produzzione pò pruduce circa 300 buttigli per minutu in media.L'etichette senza fodera di solitu ùn ponu micca curriri cusì veloce, a velocità troppu veloce farà rompe l'etichetta senza fodera.Per quessa, l'etichette linerless ponu esse applicate solu à i prudutti cù linee di produzzione più lente.

Leggeru ------ Contenitori più sottili è etichette di imballaggio anu risultatu in una riduzione sustanziale di u materiale utilizatu.Ma i cuntenituri più sottili è l'etichette di imballaggio sò propensi à rotture, rotture in transitu, o rotture mentre u pruduttu hè in usu, chì hè una cosa male.Cusì avete bisognu di un cumpagnu di qualità per furnisce i prudutti di qualità.

Reducing Size ------ Questu hè simile à lightweighting.A riduzione di l'area di imballaggio di u produttu pò ancu salvà assai materiale.Se i vostri prudutti anu una vita di conservazione corta o sò cunsumati rapidamente, riducendu a dimensione di u vostru imballaggio hè ideale per voi.

Etichette à doppia faccia ------Stampendu nantu à a parte posteriore di l'etichetta, una sola etichetta hè necessaria per a buttiglia d'acqua limpida.Questu reduce assai scarti di materiale.

Ⅱ、Design per a riutilizazione

Vi ricordate di u latte.Caceranu u latte frescu nantu à a vostra porta ogni ghjornu è caccià i buttigli di vetru usati.Questu hè u metudu più tradiziunale.Pudemu cuncepisce una etichetta cù una longa vita di serviziu per voi.Ancu i metudi più simplici è tradiziunali travaglianu sempre, in particulare in i mercati di bellezza, cura persunale è bevande, induve i cunsumatori sò sempre disposti à pagà per i bè.

Ⅲ、Imballaggi è etichette bio-based o compostable

L'imballaggio bio-basatu tipicamente usa materie prime rinnuvevuli cum'è a cellulosa, u granu, u legnu, u cuttuni, a canna di zuccaru, ecc.E materie prime per imballaggi biodegradabili ùn sò micca necessariamente rinnuvevuli.

Ⅳ、Designing for Recycling & scrap

Pudete dà i vostri imballaggi è etichette a pussibilità di riciclà successu.I riciclatori rifiutanu circa 560 milioni di pacchetti o cuntenituri ogni annu per via di etichette incompatibili.

Ⅴ、Materiale riciclabile

Sviluppà è investisce in materiali riciclabili in modu chì i vostri imballaggi è etichette ponu esse riciclati senza difficultà.I stati di i Stati Uniti di Maine, Oregon è California dumandanu à i prupietari di e marche di mantene a cumpagnia rispunsevule per i so propri rifiuti di imballaggio.

cumincià à pensà à questu (1)

Cumu truvà uI migliori etichette sostenibili

E preferenze di i cunsumatori cambianu, è avà hè un bonu tempu per sceglie etichette sustinibili.I cunsumatori d'oghje u preferanu, è pudemu offre etichette premium sustinibili.

Puderemu persunalizà secondu e caratteristiche di i vostri prudutti.Questu hè un grande risparmiu di costu èl'etichetterisponderà à i vostri standard.

Cuntattateci avà!


Tempu di Postu: Dec-27-2022