A stampa digitale hè diventata una tendenza

A dumanda di stampa di imballaggio cuntinueghja à aumentà, è u voluminu di transazzione di u mercatu di stampa di imballaggio hè previstu di ghjunghje à 500 miliardi di dollari americani in 2028. L'industria alimentaria, l'industria farmaceutica è l'industria di cura persunale anu una grande dumanda di imballaggio è stampa. .

U metudu di stampa più utilizatu hè a stampa flessografica.A stampa flexografica hà assai vantaghji, cum'è a macchina di stampa à pocu pressu, u mantellu bassu d'usu, a velocità di stampa veloce, etc. Si pò risparmià assai i costi è facenu più faciule per custruisce fabbriche o cumprà macchine di stampa.

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di stampa, a stampa digitale hè diventata gradualmente una tendenza.A tecnulugia di stampa digitale hà fattu u mercatu di stampa di etichette più maturu, facendu a ghjente più disposta à aduprà a stampa digitale.A so flessibilità è versatilità, inseme cù l'alti standard grafichi, sò e caratteristiche principali di crescita.I bisogni estetichi, a differenziazione di u produttu è u mercatu di imballaggi sempre cambiante sò i fattori di guida per a stampa digitale.

未标题-12

Tempu di post: Apr-18-2023