Comu sceglie un nastrinu di codice à barre

c2881a0a2891f583ef13ffaa1f1ce4e

In fatti, quandu compra nastri di stampante, prima determinà a lunghezza è a larghezza di a cinta di codice à barre, dopu sceglite u culore dinastro di codice à barre, è infine sceglite u materiale di u codice à barre (cera, mista, resina).

Per ottene u megliu risultati di stampa, i seguenti punti deve esse cunsideratu.

1. Selezziunate a cinta adattata per a stampante.
In u modu di trasferimentu termale, a cinta è l'etichetta sò cunsumati à u stessu tempu.A larghezza dia cintahè più grande o uguale à a larghezza di l'etichetta, è a larghezza di a cinta hè più chjuca di a larghezza massima di stampa di a stampante.À u listessu tempu, a temperatura di travagliu di a testa di stampa affetterà l'effettu di stampa.

2. Stampa nantu à diverse superfici.
A superficia di carta rivestita hè ruvida, di solitu usanu nastri di carbone basati in cera o nastri di carbone misti;U materiale PET hà una superficia liscia, di solitu aduprate nastri di resina.

3. Durabilità.
Per diversi scenarii d'applicazione, pudete sceglie nastri di codici à barre cù diverse caratteristiche, cum'è a prova di l'acqua, a prova di l'oliu, a prova di l'alcohol, a prova d'alta temperatura è a prova di attritu.

4. Ribbon prezzu.
I nastri basati in cera sò generalmente boni è adattati per a carta rivestita;ribbons basati misti sò di prezzu moderatu è adattati per carta sintetica;i nastri basati in resina sò i più caru è sò generalmente adattati per qualsiasi carta.

5. Aghjustate a velocità di stampa di l'impresora di etichette.
Se a stampa ad alta velocità hè necessaria, un nastro di carbone di alta qualità deve esse equipatu.In riassuntu, ci sò uni pochi di punti à prestate attenzione quandu sceglite una cinta di stampatore di codice à barre.Quandu compranastrinu, hè più impurtante di sceglie una stampante di codice à barre, carta di etichetta, applicazione di etichetta, costu, etc.


Tempu di Postu: Mar-09-2023